Opinie klientów HOSTENATURA

Zaświadczenie o zaufaniu
9,7 /10
Ocena ogólna: 9,7 na 10
Oparta na 836 opublikowanych opiniach

Podsumowanie opinii

HOSTENATURA wyróżnia się szybką dostawą i elastycznymi opcjami odbioru oraz atrakcyjnymi cenami, a zamówienia docierają w ekspresowym tempie, często w dniu lub w ciągu 24–48 godzin, z doskonałym zapakowaniem. Klienci chwalą obsługę za profesjonalizm, personalizowane podejście i pomoc w wątpliwościach, a także za precyzyjne informacje i życzliwość pracowników. W ofercie znajdują się liczne kadzidła i inne produkty wysokiej jakości, które budują lojalność dzięki bogatemu wyborowi, wysokiej jakości surowców i bezpiecznemu pakowaniu. Ogólne doświadczenie opisywane jest jako bezproblemowe, z miłym prezentem dołączanym do zakupów i regularnymi powrotami klientów.

Opinie 2 i 3 gwiazdek

Zresetuj filtry
F
Fco Javier P.
Ocena: 3 na 5
po zakupie 20/07/2026
To nie jest ten sam kadzidło, które zamówiłem, to ten sam kod kreskowy i wszystko takie samo, ale po wyjęciu i powąchaniu to nie to samo, możecie mi powiedzieć dlaczego?
Opinia przetłumaczona
M
Mary F.
Ocena: 2 na 5
-
Opinia przetłumaczona
Y
Yolanda V.
Ocena: 3 na 5
-
Opinia przetłumaczona
D
Daniel S.
Ocena: 3 na 5
Olejek eteryczny był źle zamknięty i wyciekł, psując kilka stożków kadzidła.
Opinia przetłumaczona
A
Alex A.
Ocena: 2 na 5
Usługa wysyłki i śledzenia doskonała. Ale zapach kadzidła 'szafranowego' wydał mi się okropny. Pachniało tanim perfumem. Mieszkałem w Indiach przez dość długi czas i wiem, jak pachnie kadzidło szafranowe. Nic wspólnego z tymi patykami. Szkoda. Pozdrawiam serdecznie.
Opinia przetłumaczona
K
Krishinda P.
Ocena: 3 na 5
Nie są to najlepsze oleje, ale są w porządku.
Opinia przetłumaczona
D
Diego T.
Ocena: 3 na 5
-
Opinia przetłumaczona
Y
Yoly F.
Ocena: 3 na 5
-
Opinia przetłumaczona
M
Manuel F.
Ocena: 2 na 5
-
Opinia przetłumaczona
A
Adriana L.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 01/05/2024
Na zdjęciu produktu widoczny był intensywny, nasycony niebieski kolor. Kiedy dotarł, zamiast niebieskiego był szary, białawy z lekkim odcieniem brudnego niebieskiego. Z drugiej strony, nie powiadomili mnie o przybyciu produktu do citypacku i odesłali go do poczty, więc odbiór nie był taki, jak prosiłem. Myślę o zwrocie produktu.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od HOSTENATURA
Cześć Adriana, Przede wszystkim dziękujemy za Twoje zamówienie, w odniesieniu do koloru ten produkt, o który pytasz, to rękodzieło, które może nieco różnić się kolorem, przepraszamy za zamieszanie, jakie mogło spowodować zdjęcie na stronie, skontaktowaliśmy się z Tobą, aby rozwiązać ten incydent. W odniesieniu do dostawy, z naszej strony, jak możesz sprawdzić na etykiecie wysyłkowej, została prawidłowo wysłana do Citypack, ale według informacji przekazanej przez Pocztę, Citypack nie mógł przyjąć paczki (zwykle jest to spowodowane dwoma powodami: jest pełny i nie ma miejsca, lub nie ma dostępnego miejsca na rozmiar paczki), więc próbowali dostarczyć ją do domu, będąc nieobecnym o 09:06, a następnie umieścili ją do odbioru w Urzędzie Pocztowym. Przykro nam z powodu niedogodności i pozostajemy do Twojej dyspozycji, aby rozwiązać problem. Dziękuję bardzo!
J
Javier A.
Ocena: 3 na 5
po zakupie 06/05/2024
Powinienem był być powiadomiony, że zamówienie zostanie pozostawione w punkcie odbioru, oczekiwałem go w domu jak poprzednie i nie wiem, co mogło się wydarzyć. Ale trochę rozczarowany, prawdę mówiąc.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od HOSTENATURA
Cześć Javier, Twoje zamówienie zostało złożone przez Miravię i wykorzystano ich logistykę, nie możemy wybierać transportu w tego typu zamówieniach ani zarządzać żadnymi incydentami transportowymi, możemy tylko zgłosić to do Miravii lub do GLS, który był wybranym przewoźnikiem przez Miravię. Mam nadzieję, że produkt jest w doskonałym stanie i spełnia Twoje oczekiwania. Dziękuję za Twoje zamówienie :)