Selfpackaging wyróżnia się solidnym wykonaniem opakowań i kartonów, które klienci oceniają jako naprawdę dobrej jakości i łatwe do złożenia. Szybka dostawa i bezproblemowa obsługa tworzą pozytywne doświadczenie zakupowe, a obsługa online i telefoniczna często zaskakuje wysoką dostępnością i profesjonalnym podejściem. Klienci chwalą dokładne i estetyczne opakowania oraz dbałość o prezentację materiałów drukowanych, a także możliwość szybkich realizacji zamówień i dodatkowych próbek. Ogromne zadowolenie buduje także długotrwała renta relacji z klientem, widoczna w powtarzających się zamówieniach i poleceniach.
Niestety nie mogę ocenić czegokolwiek, ponieważ nie otrzymałem mojego zamówienia.
Mimo wiadomości i telefonów nic nie mam.
UPS twierdzi, że zostawił moją paczkę w Urzędzie Gminy (naprawdę?? Z jakiego powodu??) Jednak Urząd Gminy w mojej wsi nic nie ma z prostej i dobrej przyczyny, że był wyjątkowo zamknięty, ponieważ personel był na szkoleniu. Zrobiłem zdjęcie na kartce na drzwiach.
Mam 200€ w niepewności i nie jestem zadowolony!!!!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Kare,
Otworzyłem dochodzenie w UPS, które zapewnia, że dostarczyło produkt, wchodząc na stronę Ups i wprowadzając numer śledzenia 1ZA5E5706868424250 możesz zobaczyć, że dostawa została zrealizowana.
Zachęcam cię do napisania do mnie na salut@selfpackaging, aby znaleźć rozwiązanie z przewoźnikiem UPS.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 30/03/2018
nie precyzujesz xl
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Audélie,
Na chwilę obecną oferujemy tylko rozmiar M, ponieważ odpowiada on standardowemu rozmiarowi butelki wina. Jednak nie jesteśmy zamknięci na pomysł oferowania innych rozmiarów w przyszłości.
Twoja uwaga zostanie przekazana naszemu działowi marketingu.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 24/02/2018
Bez opinii
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Dorothee,
Pozwalam sobie odpowiedzieć, aby dowiedzieć się, jak przebiegło Twoje doświadczenie z Selfpacking?
Twoja opinia jest ważna, pomoże nam to poprawić w przyszłości!
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 12/02/2018
nie złożyłem zamówienia przez stronę
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 16/02/2018
Strona jest dobra, ale wybrałem referencję REF.: 2262, a otrzymałem REF.: 2213.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 12/02/2018
Cienkie i kruche pudełko, a obiecany prezent z zamówienia nie został dostarczony.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry, dziękuję za poświęcenie czasu na odpowiedź na naszą ankietę. Jeśli chodzi o zamówione pudełka, ich podstawy wykonane są z tektury mikrofalistej (grubej i odpornej), szczególnie używanej do wysyłek pocztowych, a ich pokrywki wykonane są z lekkiego papieru kartonowego, jak wskazano na stronie. Oferujemy możliwość zamówienia próbek przed złożeniem zamówienia, aby mieć przegląd efektu naszych pudełek. Jeśli chodzi o prezent, dobrze włączyliśmy darmowy plik na Walentynki do Twojego zamówienia. Wystarczyło go pobrać z Twojego konta i wydrukować, aby móc ozdobić swoje pudełka. Nie wahaj się skontaktować z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji. Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/01/2018
myślałem, że pudełka były inne.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Perrine,
Dziękuję za poświęcenie czasu na pozostawienie komentarza po złożeniu zamówienia.
Właśnie zostawiłem Ci wiadomość na Twojej poczcie głosowej, aby zrozumieć sytuację.
Dla informacji, pozwalamy naszym klientom zamawiać próbki naszych pudełek przed złożeniem większych zamówień, aby mogli je przetestować i przede wszystkim upewnić się, że odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
Masz również możliwość zwrotu pudełek, jeśli Ci nie odpowiadają, postępując zgodnie z krokami zawartymi w tytule "Wymiany i zwroty".
Nie wahaj się skontaktować ze mną, jeśli potrzebujesz więcej informacji pod numerem 01 86 65 07 34.
Jestem dostępna od 9:00 do 18:30 od poniedziałku do czwartku i od 9:00 do 15:00 w piątki.
Z poważaniem,
Christelle - Selfpackaging
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 17/12/2017
Nie bardzo łatwa w użyciu i mało estetyczna (zbyt skomplikowana)
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 03/11/2017
Dobrze, ale były błędy już przy pierwszym zamówieniu.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 26/09/2017
Trzy zamówienia na ten sam adres, trzy różne adresy dostawy..
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry,
Dziękuję za poświęcenie czasu na odpowiedź na naszą ankietę.
Mieliśmy bezpośredni kontakt mailowy w sprawie dostawy Twoich ostatnich zamówień. Jedno nie mogło być zrealizowane, ponieważ zapomniałeś o jednej literze w adresie dostawy. To jest powód, dla którego Twoje zamówienie do nas wróciło z informacją, że adres jest nieznany.
Następnie kolejne dostawy zostały dostarczone na wskazany adres.
Nasza Obsługa Klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji, aby pomóc w każdej sytuacji od momentu złożenia zamówienia aż do jego odbioru.
Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 06/10/2017
Oczywiście, że całe zamówienie, ale nie zostałem powiadomiony o przybyciu produktu!
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/06/2017
Nie można korzystać z platformy do składania zapytań ofertowych.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 11/07/2017
Brak informacji dotyczących dostawy... Nawet nie zostałem poinformowany o przybyciu mojego zamówienia
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 09/07/2017
Strona w porządku
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 16/06/2017
Strona przyjemna, ale produkt nie odpowiada zapytaniu. Szkoda!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Proszę wysłać e-mail na adres [email protected] z powodem Twojego niezadowolenia, a my postaramy się to naprawić. Dziękuję
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 13/06/2017
Produkty są całkiem niezłe, ale usługa naprawdę wymaga poprawy!! -proszę zaktualizować punkty odbioru UPS, ten, który wybrałem, nie istniał od 3 lat!! Więc moja paczka wróciła do nadawcy w Hiszpanii, a następnie została ponownie wysłana na mój adres zgodnie z moją prośbą. Dużo straconego czasu... -niemożliwe jest skontaktowanie się z kimś telefonicznie w celu uzyskania informacji lub rozwiązania problemu... -nie zawsze jest tłumaczenie na francuski w otrzymanych wiadomościach! Czasami jest całkowicie po hiszpańsku, co jest bardzo niewygodne, gdy nie mówi się w tym języku! -brak SMS-a lub e-maila informującego, że paczka dotarła! Jeszcze więcej straconego czasu...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Marianne, Dziękujemy za Twoją opinię. Złożymy skargę do UPS, ponieważ jeden z punktów odbioru UPS nie jest już dostępny, jak powiedziałaś. Przepraszamy za spowodowane niedogodności. Możesz wysłać do nas e-mail na adres [email protected] lub skontaktować się z nami pod numerem 186 650 734, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji. Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 15/05/2017
brak e-maila z informacją o numerze paczki - brak informacji e-mailowej o postępie zamówienia, ani o dostępności paczki
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/05/2017
rozczarowana! wyjaśniam, przed zamówieniem kontaktuję się ze stroną, która zapewnia i potwierdza, że moja faktura nie będzie dołączona do paczki!!! ponieważ to jest PREZENT i cóż, uwierzcie... włożyli fakturę do paczki BRAWO dla nauczycieli, to po prostu niedopuszczalne!! ponadto dostawa opłacona ekspresowo, a dostarczona 4 dni później za 48€ to bardziej kradzież niż szybkość, więc nie polecam tej strony, która mimo ich potwierdzenia w ogóle nie spełnia życzeń tych klientów
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię. Przekażę Twoją recenzję do działu kontroli jakości, aby przeanalizować Twoją sprawę. Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 17/05/2017
Bardzo złe doświadczenie
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Marion,
Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, jeśli miałeś złe doświadczenia z nami. Zawsze staramy się oferować najlepszą obsługę naszym klientom, ale czasami coś może pójść nie tak (najczęściej nie możemy tego kontrolować: przewoźnik, opóźnienia z powodu problemów pogodowych...) Będziemy bardziej niż szczęśliwi, aby Ci pomóc! Nie wahaj się wysłać nam e-maila na adres [email protected], a my przekażemy Twoją wiadomość do działu kontroli jakości. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 19/05/2017
Zamawiamy na stronie w języku francuskim, a dostawa pochodzi z Hiszpanii...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Julie,
Dziękujemy za zakupy w SelfPackaging. Nasze pudełka pochodzą z Hiszpanii i wysyłamy na całym świecie ;) Nasza strona internetowa została przetłumaczona na francuski, włoski i angielski, a dla każdego kraju jest agent sprzedaży. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 16/05/2017
Zły
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Didier,
Dziękujemy za Twoją opinię. Jeśli miałeś jakiekolwiek problemy z pudełkiem, prosimy o wysłanie e-maila na adres [email protected], a my będziemy bardziej niż szczęśliwi, aby Ci pomóc
Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 05/04/2017
Nic nie poszło zgodnie z planem... Kiedy chciałem złożyć zamówienie, poinformowano mnie, że oferta, którą mi złożono, była rzekomo fałszywa i że ostateczna kwota była w rzeczywistości dwa razy wyższa za ten sam produkt! Następnie były liczne opóźnienia w produkcji, dostawie, a za każdym razem, gdy prosiłem o informację na temat terminu dostawy, zawsze musiałem przypominać 2-3 razy, ponieważ nie było żadnego śledzenia mojego zamówienia! Szkoda, bo efekt spersonalizowanych kartonów, które zamówiłem, jest bardzo satysfakcjonujący, ale za jaką cenę energii, aby je otrzymać...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Cédric,
Przykro mi z powodu zamieszania dotyczącego ceny. Cena została podana przez innego agenta sprzedaży, który już z nami nie pracuje.
Jeśli chodzi o czas realizacji, bardzo przepraszamy, że nie udało nam się dotrzymać Twojego terminu. To się zdarza rzadko. Przykro mi z tego powodu.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 15/05/2017
Paczkę OK,
Miła uwaga,
Terminy OK, z tym że relacje z przewoźnikiem były bardzo trudne! 3 dni opóźnienia z powodu UPS... To drogo za ekspresową dostawę.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 20/04/2017
Produkty są zawsze dobrej jakości. Z drugiej strony, ogromna paczka była zbyt ciężka do podniesienia. Punkt odbioru nie był zadowolony, a z mojej strony musiałem znaleźć osobę z samochodem. Lepiej byłoby ją rozdzielić. Punkt odbioru poinformował mnie, że objętość i waga paczki nie były zgodne z przepisami.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 04/04/2017
Bardzo rozczarowany produktem. Nie odpowiada moim produktom.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry, Przykro nam, że produkt nie spełnia Państwa oczekiwań. Zależy nam na jak najlepszym zaspokojeniu potrzeb naszych klientów, chcielibyśmy poznać Państwa opinię na temat tego produktu i co Państwa rozczarowało? Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 18/03/2017
Problem z drukowaniem i zbyt długi czas realizacji, aby to naprawić
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry,
Przykro nam i jak wyjaśniliśmy w naszych wymianach mailowych, nasze warsztaty miały problem z drukowaniem. Z tego powodu, gdy ten problem techniczny z drukowaniem został rozwiązany, wysłaliśmy Państwu produkty z lepszą jakością druku.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 27/03/2017
brak prostszych produktów
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Florent,
Dziękujemy za zainteresowanie Selfpackaging!
Udostępniamy wszystkim filmy instruktażowe na naszej stronie dla każdego produktu (Kliknij na małą ikonę kamery u góry każdego zdjęcia), aby pomóc Ci w montażu Twoich pudełek. Mamy nadzieję, że to pomoże.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/03/2017
Terminy dotrzymane.
Jednak koszty wysyłki są zbyt wysokie za wysyłkę jednego prostego próbki.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Aurélie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą!
Przykro nam jednak z powodu kosztów transportu, ale nasza firma ma siedzibę w Barcelonie, dlatego międzynarodowe koszty wysyłki są wyższe niż koszty wysyłki na terytorium francuskim.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/03/2017
Zamówiłem 2 próbki... 10€ boli, zwłaszcza że jest bardzo mało prawdopodobne, że zamówię!
Opakowania powinny być dostarczane z instrukcją montażu!
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 19/03/2017
Rozmyte logo
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 09/02/2017
Doskonała obsługa ze strony Cécile, dostawa na czas. Małe przesunięcie ilustracji na pudełku, które nie było widoczne na BAT, szkoda. Ilustracja była skomplikowana, ale BAT był idealny.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 22/02/2017
Kilka opakowań było zagiętych, a prośby o próbki nie były w odpowiednim rozmiarze ani kolorze.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 27/12/2016
Strona nie pozwala dobrze edytować prezentacji graficznej, a zespół Selfpackaging w ogóle nie sprawdza wyrównania tekstu. Mam pudełka, w których tekst nie jest wyśrodkowany. Jakość pudełek jest dobra, więc daję 3 gwiazdki.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 24/12/2016
Nie zrozumiałem, dlaczego musiałem płacić za koszty dostawy, skoro moje zamówienie było powyżej 95 euro, w przeciwieństwie do wszystkiego, co pojawia się na waszej stronie, więc tak, rozczarowany.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 08/12/2016
Moje zamówienie zostało przypisane do innego klienta, zgłosiłem, opóźnienie, mogli mi zaoferować koszty wysyłki.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 05/12/2016
2 tygodnie na otrzymanie zamówienia to niedopuszczalne, wiedząc, że dostawa jest płatna!!!! Zamówione kartony bardzo złej jakości! Nie polecam tej strony!!! Znalazłem lepsze gdzie indziej i jeszcze tańsze!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Pani, Rozumiem Pani rozczarowanie, ale niestety była Pani częścią pojedynczego zamówienia, które wymagało produktu chwilowo niedostępnego z powodu świąt. Co do jakości kartonu mikrofalowego, to najlepsza dostępna na rynku. Pozostaję do dyspozycji, aby o tym porozmawiać i oferuję -10% na Pani następne zamówienie, jeśli skontaktuje się Pani ze mną na [email protected]. Z poważaniem, Cécile
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 30/11/2016
Otrzymałem zamówienie 24 grudnia, więc trochę za późno
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Panie, Przykro mi, że miał Pan do czynienia z tym przeklętym punktem UPS, który był zamknięty bez naszej wiedzy! Mam nadzieję, że jakość mojej obsługi klienta i moje podejście handlowe zmotywują Pana do ponownego złożenia zamówienia u nas. Oferuję lepszą cenę niż to, co można zobaczyć na stronie internetowej. Z poważaniem, Cécile
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 23/11/2016
Pudełka są bardzo dobre, ale usługa dostawy UPS katastrofalna, a opakowanie wysyłkowe zbyt delikatne (karton był podarty). Ponadto wystąpiło opóźnienie w dostawie z powodu braku towaru, o czym nie zostałem poinformowany.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 26/11/2016
To nie jest poważne. Poprosiłem o dostawę do punktu odbioru, ale selfpackaging nie napisał mojego imienia na paczce, więc sklep odbiorczy początkowo odmówił mi jej wydania. Odbiłem ją dopiero po długiej kłótni. Zresztą nigdy nie otrzymałem powiadomienia ani mailem, ani telefonicznie, aby poinformować mnie, że paczka dotarła. Gdybym nie sprawdził samodzielnie na śledzeniu ups, moje zamówienie mogłoby wrócić do nadawcy po upływie terminu. To bardzo źle zorganizowane.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Pani, Jak widać na Twoim koncie klienta, nazywasz się "Nombre Apellidos", czyli "Imię Nazwiska" po hiszpańsku... Zarejestrowałaś się podczas promocji, którą źle skonfigurowaliśmy. Aby się zrehabilitować, możesz skontaktować się ze mną pod adresem [email protected], a ja prześlę Ci kupon rabatowy na Twoje następne zamówienie... i zaktualizuję Twoje imię i nazwisko. Z poważaniem, Cécile
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 18/11/2016
szybka, poważna obsługa, nie ma nic do powiedzenia
Opinia przetłumaczona
Używamy plików cookie w celach pomiaru oglądalności i poprawy doświadczeń użytkowników.