Opinie klientów Selfpackaging

Zaświadczenie o zaufaniu
9,3 /10
Ocena ogólna: 9,3 na 10
Oparta na 2 704 opublikowanych opiniach

Podsumowanie opinii

Selfpackaging wyróżnia się solidnym wykonaniem opakowań i kartonów, które klienci oceniają jako naprawdę dobrej jakości i łatwe do złożenia. Szybka dostawa i bezproblemowa obsługa tworzą pozytywne doświadczenie zakupowe, a obsługa online i telefoniczna często zaskakuje wysoką dostępnością i profesjonalnym podejściem. Klienci chwalą dokładne i estetyczne opakowania oraz dbałość o prezentację materiałów drukowanych, a także możliwość szybkich realizacji zamówień i dodatkowych próbek. Ogromne zadowolenie buduje także długotrwała renta relacji z klientem, widoczna w powtarzających się zamówieniach i poleceniach.

Opinie 2 gwiazdek

Zresetuj filtry
S
Samelu' Di Stefania D.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 27/07/2026
Pudełka w porządku, ale opakowanie fatalne, pudełka były wszystkie otwarte, zniszczone... byłem gotów odmówić przyjęcia dostawy...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Szanowna Stefania,

Dziękujemy za podzielenie się swoim doświadczeniem. Przykro nam słyszeć, że opakowanie nie spełniło Pani oczekiwań i że pudełka dotarły w niezadowalającym stanie.
Jeśli Pani woli, możemy się skontaktować i wspólnie znaleźć rozwiązanie! Proszę zadzwonić do obsługi klienta, a będziemy do Pani dyspozycji.

Z poważaniem,
Zespół Selfpackaging
P
Paula G.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 14/06/2026
Biały papier jedwabny wydaje się szary
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Paula,

Szczerze dziękujemy za Twój komentarz i przepraszamy, że papier jedwabny nie spełnił Twoich oczekiwań. Również nie sądzę, że istnieje bardziej biały papier jedwabny.

https://selfpackaging.es/content/37-condiciones-de-devolucion To jest link, aby rozpocząć proces zwrotu, jeśli chcesz poprosić o zwrot pieniędzy.

Z poważaniem,
Zespół Selfpackaging.
A
Alejandra D.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 19/05/2026
Zamówiłem 2 pudełka próbne, zapłaciłem za oba, ponieważ chciałem zobaczyć, jak wyglądają w obu kolorach. Otrzymałem 2 czarne pudełka (zamówiłem 1 białe i 1 beżowe) oraz 2 próbki kolorów osobno. Gdybym wiedział, że próbki są takie, a nie pudełka w kolorach, które chciałem, zamówiłbym tylko 1 pudełko próbne. W każdym razie chciałem zdecydować się na jeden z kolorów, a na końcu widząc je w czerni, nie mogę zdecydować się na żaden. Pudełka są bardzo ładne, ale moje doświadczenie związane z próbkami nie jest satysfakcjonujące.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Alejandra,

Szczerze dziękujemy za Twoją opinię i przepraszamy, że Twoje doświadczenie nie było zgodne z oczekiwaniami.
W oknie, które pojawia się, gdy zamawiasz próbki, znajduje się informacja, że próbki zawsze wysyłane są w losowych kolorach, a wraz z nimi wysyłamy kawałki wybranych kolorów, gdy nie mamy bezpośrednio pudełek. Nie możemy wyprodukować tylko jednego pudełka.
Również wykorzystamy Twoją opinię do poprawy naszego procesu wysyłki próbek. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy.

Dziękujemy bardzo,
Zespół Selfpackaging
N
Nathalie B.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 17/01/2025
Bardzo dobre produkty, ale uwaga na opakowanie! To nie pierwszy raz, kiedy pudełka są źle utrzymane w kartonie, w rezultacie pudełka są podarte, zgięte... niewielka liczba, ale nie do użycia, więc do wyrzucenia. Szkoda, bo to wciąż kosztuje !!
Opinia przetłumaczona
A
Alexandre M.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 01/12/2024
Spodziewałem się znacznie lepiej. Bardzo rozczarowany. Produkty niskiej jakości. Naklejki są bardzo źle wycięte, prawie niemożliwe do usunięcia!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Alexandre, Właśnie zamierzam wysłać Ci wiadomość prywatną, abyś mógł przesłać mi zdjęcia naklejek, aby zrozumieć problem. Co do pudełek, to jest to podstawa z papieru kartonowego 300g i pokrywka z plastiku PET. Udostępniamy filmy instruktażowe dotyczące montażu pudełek (ikona kamery nad głównym zdjęciem), abyś mógł zobaczyć materiały po ich obsłudze. Możliwe jest również zamówienie próbki przed złożeniem większego zamówienia. Z poważaniem, Christelle
C
Claire C.
Ocena: 2 na 5
po zakupie 21/09/2024
Nie zamawiałem od dłuższego czasu i niestety obsługa klienta nie jest już taka sama. Bardzo rozczarowana, zarówno pod względem jakości produktów, jak i obsługi posprzedażowej.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dziękuję Claire za Twój komentarz. Jak wskazano w naszych wymianach e-mailowych, gdy Twoje zamówienie zawiera druk, ważne jest, aby sprawdzić przesłany plik w zamówieniu, aby był zgodny z tym, czego chcesz. Niestety tak nie było w tym ostatnim zamówieniu, ponieważ brakowało elementu Twojego projektu. Mogliśmy uniknąć tej sytuacji, gdybyś skontaktowała się z nami po sprawdzeniu swojego pliku, aby móc wysłać nowy do naszego warsztatu. Chociaż nasz warsztat nie popełnił żadnego błędu i prawidłowo wydrukował plik otrzymany w Twoim zamówieniu, zaproponowałam gest komercyjny, ale nie otrzymałam odpowiedzi z Twojej strony. Nie wahaj się skontaktować ze mną e-mailem, aby zastosować ten gest. Z poważaniem, Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 28/10/2023
Firma niedostępna bezpośrednio do kontaktu w sprawie reklamacji, wysłałam wiadomość przez formularz kontaktowy i nadal nie otrzymałam odpowiedzi. Numer telefonu byłby prostszy.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Valérie, potwierdzam, że odpowiedziałam na Państwa e-mail tego samego dnia, tj. 3 listopada o 11:05 (proszę sprawdzić folder spam) a ponadto, nasz numer telefonu kontaktowego jest dostępny na stronie: 01 86 65 07 34. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do czwartku od 8:30 do 17:30 oraz w piątki od 8:30 do 14:30. Proszę nie wahać się skontaktować z nami ponownie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Z poważaniem. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 02/01/2023
Poprosiłem o dostawę do domu z przewoźnikiem UPS.
Cały dzień czekałem w domu na moją paczkę, która ostatecznie została dostarczona do punktu odbioru w sąsiedniej wiosce.
UPS już nie jeździ po domach, łatwiej jest zostawić wszystko w tym samym miejscu.
Rozczarowująca usługa, ale zamówiony artykuł jest dobrej jakości, jestem zadowolona
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Léa, dziękuję za Twoją odpowiedź. Cieszę się, że artykuł Ci odpowiada. Jeśli chodzi o dostawę, widzę, że w Twoim zamówieniu podano tylko ulicę bez numeru. Gdy brakuje informacji w adresie, przewoźnicy mają 2 opcje: odesłać paczkę do nadawcy lub dostarczyć ją do punktu odbioru blisko żądanej adresu. Jeśli masz dokładne informacje do przekazania przewoźnikowi, aby zapewnić dostawę, nie wahaj się ich uwzględnić w swoim zamówieniu lub przesłać nam je e-mailem na adres [email protected], abyśmy mogli je przekazać bezpośrednio. Z góry dziękuję. Z poważaniem, Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 06/03/2022
Rzeczywiście zamówiłam niewiele pudełek (5), ale te przyjechały z deformacjami (zgięcia) na opakowaniu, co spowodowało zgięcia po bokach pudełek.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Panie Vigne, Już wymienialiśmy się mailami, aby znaleźć rozwiązanie problemu. Cały zespół Selfapackaging ma nadzieję, że udało nam się Państwa zadowolić, szybko dostarczając rozwiązanie. Życzę miłego dnia i do zobaczenia wkrótce w Selfpackaging, Ludivine JEANNIN, Dział obsługi klienta
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 13/11/2021
Moje zamówienie zostało zapomniane. Musiałem ich ponownie skontaktować. Wynik jest poniżej moich oczekiwań w stosunku do ceny produktu. Długi czas dostawy.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Aurélie, Twoje zamówienie przeszło długie testy druku, ponieważ Twój oryginalny plik miał wady. Przykładamy dużą wagę do druku, a nasza pracownia zawsze dba o dokładne sprawdzenie plików przed ich wydrukowaniem. W związku z tym nasz grafik i nasza pracownia musieli wprowadzić kilka poprawek. To jest powód, dla którego Twoje zamówienie opóźniło się w dostawie. Niestety, pracownia nie poinformowała nas o tym wewnętrznym procesie i nie mogliśmy przekazać Ci tych informacji na czas z działu obsługi klienta. Przepraszamy za ten wyjątkowy błąd. Zwykle informujemy klientów jak najszybciej, gdy ich pliki mają wady. W związku z wynikiem, prosimy o przesłanie zdjęć otrzymanych pudełek na adres email [email protected], aby sprawdzić jakość druku. Z poważaniem. Selfpackaging.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/11/2021
Zła komunikacja, w ogóle nie dostarczono na czas. (wciąż czekam na paczkę, więc nie jestem pewien, jaka jest jakość)
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Jami, szczerze przepraszamy za uwagę klienta, którą otrzymaliśmy w związku z Twoim zamówieniem. Rzeczywiście, musieliśmy wzmocnić nasz zespół obsługi klienta w tym okresie z powodu dużej liczby zamówień i okazało się, że usługa nie spełniała naszych wymagań. Mieliśmy brak materiałów w Twoim zamówieniu, co spowodowało opóźnienie w wysyłce. Następnie wybrany punkt odbioru był zamknięty i nie mógł odebrać Twojej paczki. Ta została ostatecznie dostarczona wczoraj, 1 grudnia, do innego punktu odbioru. Wysyłam Ci adres mailem równolegle i ponownie przepraszam za tę serię niedogodności. Z poważaniem. Selfpackaging.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 25/04/2021
Nie można zamówić więcej niż 100 dużych pudełek (w zależności od modeli). Płacę wysokie koszty dostawy, podczas gdy moje zamówienia kwalifikują się do darmowej wysyłki.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Jennifer, Rzeczywiście, wszystkie pudełka wykonane z tektury mikrofalowej mają maksymalny wolumen zamówienia na stronie w zależności od ich rozmiarów. Dotyczy to głównie kosztów transportu. Tego typu tektura jest droga w wysyłce i od pewnej ilości, wysyłki muszą być realizowane na paletach (a nie w paczkach). Aby zamówić więcej jednostek, należy złożyć kilka zamówień lub skontaktować się z nami mailowo na [email protected], abyśmy mogli przygotować dla Ciebie wycenę. Jak wskazano w warunkach dostawy, darmowa wysyłka nie dotyczy pudełek z tektury mikrofalowej (jak talerz, który zamówiłeś). Nie wahaj się wrócić do nas po więcej informacji. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 10/03/2021
Produkt mało zgodny, brak instrukcji montażu, brak regularności w wykończeniu
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Antoine,
Na stronie instrukcja montażu jest dostępna w formie wideo (ikona kamery nad zdjęciem pudełka).
Podstawa wykonana jest z odpornego kartonu mikrofalistego, a pokrywka z papieru bristol (jak wskazano w opisie).
Przed złożeniem ostatecznego zamówienia, gdy nie znasz pudełka, lepiej zamówić wcześniej próbkę.
Wiedz, że masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, aby je zwrócić z refundacją (bez kosztów dostawy).
Nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem e-mail: [email protected] w razie potrzeby.
Z poważaniem. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 13/03/2021
Myślałem, że kupuję pudełko kartonowe do transportu dużego ciasta.
Korpus z papieru jest zbyt kruchy. Rozczarowany
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Nathalie,
Rzeczywiście, to pudełko ref 3300 jest idealne dla piekarni i cukierni, jak wskazano w opisie. Właśnie uzupełniłem opis, aby było jasno wskazane, że nie nadaje się do wysyłki, ponieważ środkowa część wykonana jest z papieru bristol o gramaturze 300g (w przeciwieństwie do podstawy i pokrywki wykonanych z odpornego kartonu mikrofalistego).
Przed złożeniem ostatecznego zamówienia, gdy nie znasz pudełka, lepiej zamówić wcześniej próbkę.
Wiedz, że masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, aby je zwrócić z refundacją (bez kosztów dostawy).
Nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem e-mail: [email protected] w razie potrzeby.
Z poważaniem. Christelle.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 14/01/2021
Szkoda, że nie dodaliście próbki, o którą prosiłem.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Gohsran, Twoje zamówienie zawierało tylko 200 pudełek i żadnej próbki. Aby zamówić próbkę, należy wybrać rozmiar i kolor pożądanego pudełka, a następnie kliknąć „chcę próbki” (nad zdjęciem pudełka). Widzę, że podałeś komentarze w swoim zamówieniu, ale niestety osoby w warsztacie mówią tylko po hiszpańsku. Lepiej skontaktować się z naszym francuskim działem obsługi klienta, jeśli masz pytania, aby mogli Ci pomóc na czas. Dziękuję i miłego dnia. Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 29/12/2020
Strona jest dobra, ale nie działała w momencie potwierdzania zamówienia, musiałem zarządzać zamówieniem przez e-mail.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Jérôme, rzeczywiście, w zależności od przeglądarki, z której korzystasz, aby złożyć zamówienie na naszej stronie, może ona rejestrować „błędy” i być kapryśna w momencie potwierdzania zamówienia. Należy usunąć pliki tymczasowe i ciasteczka z przeglądarki lub po prostu zmienić przeglądarkę, jeśli to się powtórzy. W każdym razie dobrze zrobiłeś, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, aby pomóc Ci w tym procesie, aby udało się sfinalizować zamówienie. Dziękuję i do zobaczenia wkrótce.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/02/2020
Strona i dostawa przez UPS w porządku, ale nie jestem zadowolona z zawartości. Zamówiłam 5 pudełek z pokrywką w kolorze BORDO. W rzeczywistości otrzymałam 6 pudełek, 5 z pokrywką w kolorze BRĄZOWYM i tylko jedno z pokrywką w kolorze BORDO.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Claire, w odpowiedzi na Twoją wiadomość, właśnie poprosiłem nasze warsztaty o odesłanie 5 pokrywek w kolorze bordowym, powinieneś je otrzymać pod koniec tygodnia. W przypadku błędu należy się z nami skontaktować telefonicznie lub e-mailem, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać sytuację. Dziękuję za zrozumienie.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 17/11/2019
Dostawa nie jest zgodna, otrzymaliśmy nadrukowaną wstążkę, podczas gdy chcieliśmy jednolitą wstążkę! Mówią, że wysyłka jest darmowa od 95 euro, a naliczają 20 euro za wysyłkę! Nie, to nie jest idealne
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Tony, Wstążka odpowiada tej, którą zamówiłeś, po prostu na stronie był błąd, który nie wyświetlał podglądów wszystkich wstążek. Potwierdzam, że właśnie naprawiliśmy ten błąd i wstążki wyświetlają się poprawnie teraz. Skontaktuję się z Tobą prywatnie w sprawie wysyłki nowej wstążki. Jeśli chodzi o koszty dostawy, darmowa dostawa ma zastosowanie pod pewnymi warunkami, w tym wyboru punktu odbioru jako adresata. Chcąc dostawy bezpośrednio na Twój adres, darmowa dostawa nie miała zastosowania do Twojego zamówienia. Możesz przeczytać warunki pod tym linkiem: https://selfpackaging.fr/content/10-envoi-de-commandes. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 28/09/2019
Zamówienie otrzymane w średnim stanie, wysłany e-mail do obsługi klienta z zdjęciami
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Eva,
Rzeczywiście, dziękuję za przesłanie zdjęć Twojej paczki. Na szczęście pudełka znajdujące się w środku nie zostały uszkodzone przez brak delikatności przewoźnika!
Przesłałem im Twoje zdjęcia, aby poprosić o większą uwagę przy wysyłce naszych paczek.
Miłego dnia.
Christelle
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 30/08/2019
naklejki samoprzylepne, które przyklejamy na pudełko, wyglądają naprawdę okropnie i nieprofesjonalnie, musimy sami składać pudełka... w skrócie, to wcale nie jest profesjonalne
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Cyril, jak możesz zobaczyć na wszystkich kartach naszych pudełek, wskazujemy, czy są łatwe do samodzielnego złożenia, czy nie. Jak wskazuje nasza marka 'Selfpackaging', wszystkie nasze referencje są do złożenia przez Ciebie. Jeśli chodzi o naklejki, to najtańsza opcja personalizacji. Wiedz, że możemy również drukować bezpośrednio na pudełku od 300 sztuk. W tym celu należy skontaktować się z naszym działem sprzedaży pod następującym adresem e-mail: [email protected]. Nie wahaj się wrócić do nas, jeśli zajdzie taka potrzeba. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/04/2019
Zbyt mało ogólnych informacji
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Valérie, przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi na Twoje e-maile, jesteśmy w okresie dużego napływu zamówień, co wpływa na czas odpowiedzi naszej obsługi klienta. Ostatecznie mogliśmy odpowiedzieć na Twoje pytania telefonicznie dzisiaj rano i cieszymy się z tego. Życzymy wspaniałego dnia i do zobaczenia wkrótce!
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 06/03/2019
Moje zamówienie dotarło niekompletne. 3 pudełka z 7. W każdym razie gratuluję obsłudze klienta, która potrafiła szybko odpowiedzieć i zaproponować rozwiązanie.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dziękujemy za komentarz. Rzeczywiście przywiązujemy taką samą wagę do jakości naszych produktów, jak i do naszej obsługi. Cieszymy się, że mogliśmy Cię zadowolić mimo popełnionego błędu. Życzymy miłego dnia.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 07/01/2019
Aby znaleźć punkt odbioru, zawsze się zawiesza
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry, Rzeczywiście, strona naszego przewoźnika, na której odbywa się wyszukiwanie punktów odbioru, jest regularnie aktualizowana, co wpływa na jej wyświetlanie. Ponadto, lepiej jest używać przeglądarki takiej jak Chrome lub Internet Explorer, aby uzyskać płynność na naszej stronie. Przeglądarka Safari nie jest zalecana. Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli zajdzie taka potrzeba przy następnym zamówieniu. Miłego dnia.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 25/08/2018
Bardzo rozczarowana moim ostatnim zamówieniem ("selfpackaging" napisane na pudełkach kartonowych, podczas gdy nie jest to zgodne ze zdjęciami produktów), a jeszcze bardziej rozczarowana obsługą posprzedażową.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry,
Cenimy naszą markę wśród profesjonalistów i osób prywatnych, aby uzyskać spersonalizowane pudełko bez wzmianki "Selfpackaging", proszę skontaktować się z nami za pomocą formularza "Jestem firmą"
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 06/08/2018
Cześć, paczka w bardzo złym stanie, zmiana przewoźnika byłaby przydatna
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć,
Dziękujemy za wystawienie komentarza. Bierzemy pod uwagę każdą uwagę, aby się poprawić i zaoferować lepszą usługę dostawy dla Twoich przyszłych zamówień.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 28/06/2018
Wszystko, co dotyczy pudełek, bez problemu. Natomiast jeśli chodzi o drukowanie naklejek, bardzo, bardzo rozczarowany. Kolory się nie zgadzają, mimo że pliki były dobrze dostarczone w CMJN i dzwoniłem, aby upewnić się, że kolory będą dobrze wykonane. Ponieważ to było częścią zestawu z innymi gadżetami, różnica kolorystyczna jest znaczna. Niestety niemożliwe jest ponowne wykonanie naklejek, ponieważ czas jest zbyt krótki. Druk do poprawy.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Manon,
Weźmiemy pod uwagę Twoją uwagę, aby poprawić nasz system druku w przyszłości, oferując lepszą jakość druku, w zamian zapraszam do napisania do nas na [email protected], aby uzyskać kupon rabatowy na Twoje następne zamówienie.
Miłego dnia
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 25/06/2018
Pudełka nie są dobrej jakości, jestem rozczarowany... dziurkacz gwiazdkowy działa źle, zaciął się i podrwał materiał..
Artykuł nadal złej jakości
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Aurélie,
Przykro nam, że produkty dotarły w złym stanie, zachęcam do kontaktu z nami pod adresem e-mail: salut@selfpackaging, aby znaleźć rozwiązanie tej złej sytuacji.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 24/02/2018
Bez opinii
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Dorothee,
Pozwalam sobie odpowiedzieć, aby dowiedzieć się, jak przebiegło Twoje doświadczenie z Selfpacking?
Twoja opinia jest ważna, pomoże nam to poprawić w przyszłości!
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/01/2018
myślałem, że pudełka były inne.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Perrine,
Dziękuję za poświęcenie czasu na pozostawienie komentarza po złożeniu zamówienia.
Właśnie zostawiłem Ci wiadomość na Twojej poczcie głosowej, aby zrozumieć sytuację.
Dla informacji, pozwalamy naszym klientom zamawiać próbki naszych pudełek przed złożeniem większych zamówień, aby mogli je przetestować i przede wszystkim upewnić się, że odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
Masz również możliwość zwrotu pudełek, jeśli Ci nie odpowiadają, postępując zgodnie z krokami zawartymi w tytule "Wymiany i zwroty".
Nie wahaj się skontaktować ze mną, jeśli potrzebujesz więcej informacji pod numerem 01 86 65 07 34.
Jestem dostępna od 9:00 do 18:30 od poniedziałku do czwartku i od 9:00 do 15:00 w piątki.
Z poważaniem,
Christelle - Selfpackaging
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 26/09/2017
Trzy zamówienia na ten sam adres, trzy różne adresy dostawy..
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry,
Dziękuję za poświęcenie czasu na odpowiedź na naszą ankietę.
Mieliśmy bezpośredni kontakt mailowy w sprawie dostawy Twoich ostatnich zamówień. Jedno nie mogło być zrealizowane, ponieważ zapomniałeś o jednej literze w adresie dostawy. To jest powód, dla którego Twoje zamówienie do nas wróciło z informacją, że adres jest nieznany.
Następnie kolejne dostawy zostały dostarczone na wskazany adres.
Nasza Obsługa Klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji, aby pomóc w każdej sytuacji od momentu złożenia zamówienia aż do jego odbioru.
Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 16/06/2017
Strona przyjemna, ale produkt nie odpowiada zapytaniu. Szkoda!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Proszę wysłać e-mail na adres [email protected] z powodem Twojego niezadowolenia, a my postaramy się to naprawić. Dziękuję
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 13/06/2017
Produkty są całkiem niezłe, ale usługa naprawdę wymaga poprawy!! -proszę zaktualizować punkty odbioru UPS, ten, który wybrałem, nie istniał od 3 lat!! Więc moja paczka wróciła do nadawcy w Hiszpanii, a następnie została ponownie wysłana na mój adres zgodnie z moją prośbą. Dużo straconego czasu... -niemożliwe jest skontaktowanie się z kimś telefonicznie w celu uzyskania informacji lub rozwiązania problemu... -nie zawsze jest tłumaczenie na francuski w otrzymanych wiadomościach! Czasami jest całkowicie po hiszpańsku, co jest bardzo niewygodne, gdy nie mówi się w tym języku! -brak SMS-a lub e-maila informującego, że paczka dotarła! Jeszcze więcej straconego czasu...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Marianne, Dziękujemy za Twoją opinię. Złożymy skargę do UPS, ponieważ jeden z punktów odbioru UPS nie jest już dostępny, jak powiedziałaś. Przepraszamy za spowodowane niedogodności. Możesz wysłać do nas e-mail na adres [email protected] lub skontaktować się z nami pod numerem 186 650 734, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji. Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 05/04/2017
Nic nie poszło zgodnie z planem... Kiedy chciałem złożyć zamówienie, poinformowano mnie, że oferta, którą mi złożono, była rzekomo fałszywa i że ostateczna kwota była w rzeczywistości dwa razy wyższa za ten sam produkt! Następnie były liczne opóźnienia w produkcji, dostawie, a za każdym razem, gdy prosiłem o informację na temat terminu dostawy, zawsze musiałem przypominać 2-3 razy, ponieważ nie było żadnego śledzenia mojego zamówienia! Szkoda, bo efekt spersonalizowanych kartonów, które zamówiłem, jest bardzo satysfakcjonujący, ale za jaką cenę energii, aby je otrzymać...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Cédric,
Przykro mi z powodu zamieszania dotyczącego ceny. Cena została podana przez innego agenta sprzedaży, który już z nami nie pracuje.
Jeśli chodzi o czas realizacji, bardzo przepraszamy, że nie udało nam się dotrzymać Twojego terminu. To się zdarza rzadko. Przykro mi z tego powodu.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 04/04/2017
Bardzo rozczarowany produktem. Nie odpowiada moim produktom.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry, Przykro nam, że produkt nie spełnia Państwa oczekiwań. Zależy nam na jak najlepszym zaspokojeniu potrzeb naszych klientów, chcielibyśmy poznać Państwa opinię na temat tego produktu i co Państwa rozczarowało? Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 18/03/2017
Problem z drukowaniem i zbyt długi czas realizacji, aby to naprawić
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry,
Przykro nam i jak wyjaśniliśmy w naszych wymianach mailowych, nasze warsztaty miały problem z drukowaniem. Z tego powodu, gdy ten problem techniczny z drukowaniem został rozwiązany, wysłaliśmy Państwu produkty z lepszą jakością druku.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 09/03/2017
Zamówiłem 2 próbki... 10€ boli, zwłaszcza że jest bardzo mało prawdopodobne, że zamówię!
Opakowania powinny być dostarczane z instrukcją montażu!
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 15/11/2016
Jeszcze nie otrzymałem mojego zamówienia, link do śledzenia zamówienia nie działa, skontaktowałem się z obsługą klienta, aby dowiedzieć się, gdzie jest moje zamówienie i nie otrzymałem odpowiedzi!
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 25/10/2016
Trzy tygodnie opóźnienia, aby poinformować mnie, że nie mogą już wyprodukować zamówionego produktu z powodu błędu produkcji. Zadowalający produkt zastępczy i dobrej jakości. Rozczarowany, że nie mogłem otrzymać pożądanego produktu mimo mojej prośby telefonicznej (zbyt mała ilość).
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 17/09/2016
BARDZO DOBRZE, ALE BARDZO WOLNO
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 2 na 5
po zakupie 29/08/2016
Opakowanie źle wymiarowane i ekstremalnie uszkodzone
Opinia przetłumaczona