Opinie klientów Shop Vitanutrics

Zaświadczenie o zaufaniu
9,1 /10
Ocena ogólna: 9,1 na 10
Oparta na 311 opublikowanych opiniach

Podsumowanie opinii

Shop Vitanutrics wyróżnia się przede wszystkim solidną jakość produktów i skuteczną obsługę klienta, co przejawia się w dopasowanych do zamówień produktach, szybkim czasie dostawy i bezproblemowej realizacji od momentu złożenia zamówienia. Klienci cenią szeroki wybór zdrowotnych produktów oraz łatwość składania zamówień i atrakcyjne oferty, a także staranne pakowanie i terminową dostawę. Dostawa jest regularnie szybka i rzetelna, a obsługa dostawy często otrzymuje pochwały za terminowość i niezawodność. Wysoko oceniana jest również wartość produktu w relacji do ceny oraz pozytywne efekty zdrowotne, które użytkownicy doświadczają dzięki preparatom oferowanym przez sklep.

Opinie 1 i 3 gwiazdek

Zresetuj filtry
M
Michel C.
Ocena: 1 na 5
po zakupie 17/08/2026
Zbyt drogie
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Cześć,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że cena może być ważnym kryterium przy wyborze suplementu diety.
W Vitanutrics zdecydowaliśmy się na wymagającą pozycję, opartą między innymi na selekcji i jakości surowców, wyborze form i dawek oraz na formułowaniu opartym na dostępnych danych naukowych. Ta wymagająca postawa odzwierciedla się koniecznie w cenie niektórych naszych produktów.
Naszym celem nie jest bycie najtańszymi na rynku, ale oferowanie wysokiej jakości formuł, opracowanych z rygorystycznym podejściem naukowym.
Czy moglibyście wskazać, o jaki produkt chodzi?
Niemniej jednak dziękujemy za Waszą opinię, która pozostaje dla nas cenna.
Zespół Vitanutrics
A
Audree
Ocena: 3 na 5
Brak efektu produktu, rozczarowanie, poza tym świetnie z bardzo szybką dostawą.
Opinia przetłumaczona
M
Maryline D.
Ocena: 1 na 5
Wciąż nie otrzymałem mojej dostawy. Odroczona 3 razy, nie wiem z jakiego powodu. Ale to Bpost, a nie wasza usługa.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Cześć, Dziękujemy, że poświęciłeś czas na podzielenie się swoim doświadczeniem. Szczerze przepraszamy za opóźnienie w dostawie i doskonale rozumiemy Twoją frustrację związaną z tymi kolejnymi opóźnieniami. Rzeczywiście, obecna sytuacja związana z zakłóceniami w Bpost może prowadzić do opóźnień niezależnych od naszej woli. Mimo to, pozostajemy w pełni zaangażowani w śledzenie Twojej paczki i zapewnienie, że dotrze do Ciebie w jak najkrótszym czasie. Nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta, jeśli chcesz, abyśmy sprawdzili dokładny status Twojej dostawy lub jeśli możemy Ci pomóc w inny sposób. Twoje zadowolenie pozostaje naszym priorytetem. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i zrozumienie, Zespół Vitanutrics
J
Jacques V.
Ocena: 1 na 5
Atrakcyjna oferta Black Friday na początku, ale po bliższym przyjrzeniu się oferta nie dotyczy całej gamy. Szkoda. Może być lepiej!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Cześć, Dziękujemy, że poświęciłeś czas na podzielenie się swoją opinią. Naprawdę przepraszamy, że nasza oferta Black Friday mogła wprowadzić w błąd i że Twoje doświadczenie nie spełniło Twoich oczekiwań. Nasza promocja 1 kupiony = 1 gratis dotyczyła w tym roku całej gamy Kolagen oraz produktów VITACIDE i VITADETOX & PROTECT, ale nie całego naszego katalogu. Zauważamy Twoją uwagę: jasność naszych komunikatów jest dla nas bardzo ważna, a Twoje opinie pomagają nam poprawić się na przyszłe kampanie. Nasz zespół jest w pełni dostępny, jeśli chcesz skorzystać z indywidualnych porad lub jeśli masz jakiekolwiek pytania. Stawiamy na doskonałą obsługę klienta i bylibyśmy zachwyceni, mogąc Cię wspierać. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię, Zespół Vitanutrics
P
Paulette N.
Ocena: 3 na 5
Zbyt drogie koszty wysyłki do Szwajcarii! Belgia i Francja DARMOWE!!!!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Cześć, Dziękujemy, że poświęciłeś czas na podzielenie się swoją opinią. Doskonale rozumiemy Twoje rozczarowanie związane z kosztami wysyłki do Szwajcarii i szczerze przepraszamy, że wpłynęło to na Twoje doświadczenie. Niestety, koszty wysyłki międzynarodowej – szczególnie poza UE – są znacznie wyższe i narzucane przez przewoźników. Dlatego nie możemy zastosować tych samych warunków, co dla Belgii czy Francji, gdzie stawki są znacznie korzystniejsze i pozwalają nam oferować darmową dostawę. Warto jednak wiedzieć, że nieustannie szukamy rozwiązań, aby obniżyć te koszty i uczynić nasze międzynarodowe dostawy bardziej dostępnymi. Twoja opinia jest dla nas cenna i motywuje nas do dalszych działań w tym kierunku. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub jeśli możemy Ci pomóc. Życzymy miłego dnia, Zespół Vitanutrics
M
Massimo E.
Ocena: 1 na 5
Chciałem zamówić vitafer complex oprócz mojego zamówienia, ale na waszej stronie pisało: przepraszamy, nie możemy uwzględnić twojej prośby. Następnego dnia otrzymałem od was reklamę mówiącą, że ten produkt jest dostępny, ponieważ to wy go produkujecie. Już zamówiłem go gdzie indziej.
Opinia przetłumaczona
P
Paulette N.
Ocena: 3 na 5
Dobre produkty! Szkoda, że koszt wysyłki do Szwajcarii znacznie wzrósł! Na pewno nie będę mógł już złożyć zamówienia w tej cenie...
Opinia przetłumaczona
J
Jean-Paul L.
Ocena: 1 na 5
Dzień dobry, Wasze produkty są dobre. Wasza strona jest znacznie gorsza? Chciałem zmienić mój adres e-mail, nie mogę tego zrobić? Mój adres Voo-mail wkrótce zniknie.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Panie, Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią, zanotujemy to, aby poprawić nasze usługi. Niestety, w międzyczasie, Pański adres e-mail nie może być zmieniony po utworzeniu konta klienta. Zachęcamy do utworzenia nowego konta z nowym adresem e-mail. Jesteśmy do Pańskiej dyspozycji, Zespół Vitanutrics
B
Bn
Ocena: 1 na 5
Cło odmówiło odprawy melatoniny, która najwyraźniej jest zabroniona w Szwajcarii. Paczka została zwrócona do Vitanutrics. Pomimo wielu próśb i obietnicy Vitanutrics, wciąż czekam na zwrot pieniędzy za moje zamówienie od 2 miesięcy.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Szczerze przepraszamy za przeczytanie tego negatywnego doświadczenia. Nasz zespół skontaktował się z Panią, aby wyjaśnić sytuację, a zwrot został dokonany do dnia dzisiejszego. Ponadto, wewnętrzne dochodzenie zostało otwarte w dziale księgowości, aby zrozumieć, skąd pochodzi to nienormalne opóźnienie. Jesteśmy do Pani dyspozycji w razie jakichkolwiek dodatkowych informacji. Do zobaczenia wkrótce, Zespół Vitanutrics
P
Philippe M.
Ocena: 3 na 5
Jestem bardzo zadowolony z ceny (w promocji), opakowania i dostawy, ale daję tylko 3 gwiazdki, ponieważ 4 opakowania vitanutrics protect miały datę przydatności do spożycia do 12/2024.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Panie, Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z ceny i dostawy. Jeśli chodzi o krótkie daty ważności, wspomnieliśmy o tym na naszej stronie, aby ostrzec naszych konsumentów przed zakupem. Przepraszamy za niedogodności, jeśli ta informacja umknęła Panu. Mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy Pana na www.vitanutrics.com. Gergana I Obsługa klienta Vitanutrics ??
J
Josiane G.
Ocena: 1 na 5
Zapłaciłem za vitacolagene ha premium 7€ więcej niż na innej stronie mimo kodu promocyjnego dr Dutillieux. Jestem bardzo rozczarowany. Mój mąż zamówił ten sam produkt, tę samą ilość bez kodu promocyjnego na innej stronie praktycznie w tym samym czasie. Jak to uzasadniacie? Dziękuję za odpowiedź.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Szanowna Pani, Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Szczerze żałujemy, że Państwa doświadczenie z Vitanutrics było nieudane. Niestety, w momencie zatwierdzania zamówienia kod promocyjny nie został wprowadzony i nie mógł zostać odjęty. Ponadto, w odniesieniu do różnych cen u naszych partnerów dystrybucyjnych, informujemy, że ceny są dowolne. Nasi dystrybutorzy mogą prowadzić promocje, jeśli chcą, i nie możemy narzucić im stałej ceny, w imię wolnej konkurencji. Zamawiając bezpośrednio u nas, korzystają Państwo z konkretnych korzyści zarezerwowanych dla naszych klientów (-15% przy zakupie 3 identycznych produktów, zniżki z kodem specyficznym...) Nasz zespół skontaktuje się z Państwem. Mamy nadzieję zobaczyć Państwa ponownie na www.vitanutrics.com ?? Gergana I Obsługa klienta Vitanutrics
V
Valérie L.
Ocena: 1 na 5
Błąd z zamówieniami, ale nie zostałem poinformowany… musiałem sam szukać po moim zamówieniu, aby się o tym dowiedzieć :-[
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii oraz za ostatnie zamówienie. Przykro nam słyszeć, że nie została Pani poinformowana o problemie technicznym, z którym się borykamy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nasz zespół skontaktował się z Panią, aby zaproponować odszkodowanie. Jesteśmy do Pani dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań lub dodatkowych reklamacji. Z poważaniem, Zespół Vitanutrics
M
Mme C.
Ocena: 1 na 5
Zbyt długi czas dostawy
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Szanowna Pani, Przede wszystkim chcemy podziękować za Państwa lojalność i za ostatnie zamówienia. Rozumiemy Państwa frustrację związaną z czasem dostawy ostatniego zamówienia. Prosimy pozwolić nam wyjaśnić sytuację: Państwa zamówienie zostało wysłane następnego dnia po jego otrzymaniu, 5 lipca. Paczka została dostarczona 10 lipca, co oznacza cztery dni robocze po jej wysłaniu. Ten czas obejmuje weekend oraz transfer między belgijską a francuską pocztą, co niestety jest poza naszą kontrolą. Przepraszamy szczerze za wszelkie niedogodności, które mogły Państwa spotkać. Zespół Vitanutrics pozostaje do Państwa dyspozycji w przypadku dodatkowych pytań lub wsparcia. Z poważaniem,
P
Patricia Q.
Ocena: 1 na 5
Nie otrzymałem produktu. Odnosicie się do mojej reklamacji na waszej stronie.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Szanowna Pani, Przede wszystkim chcemy podziękować za Pani lojalność i powtarzające się zamówienia. Z całego serca przepraszamy za problem z dostawą, z którym się Pani spotkała. Mimo naszej staranności, ten opóźnienie jest niezależne od naszej woli, i natychmiast złożyliśmy reklamację do Colissimo. W odpowiedzi na Pani reklamację na naszej stronie w niedzielę 7 lipca, wysłaliśmy nowy produkt za pośrednictwem DHL w poniedziałek 8 lipca. Powinna Pani go otrzymać do dzisiaj. Jesteśmy do Pani dyspozycji w razie dodatkowych pytań lub potrzeby dalszej pomocy. Z poważaniem
P
Pasquale
Ocena: 1 na 5
Moja naturopata wysłała mi zamówienie do zatwierdzenia, w którym były 2 pudełka 90+15 tabletek (to była promocja). Otrzymanie 2 pudełek zajęło tydzień, a pudełka zawierają "tylko" 90 tabletek... Zapłaciłem 63,24 € podczas gdy kwota na fakturze wynosi 62,34 € (z 7 euro za dostawę). Nie jestem zadowolony!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Przykro nam, że miała Pani negatywne doświadczenie. Jednak błąd nie leży po stronie naszego zespołu. Rzeczywiście, w zamówieniu, które Pani złożyła, zamówiła Pani produkt "VITAMAGNESIUM 90", a nie produkt "VITAMAGNESIUM 90+15 darmowych tabletek" (https://shop.vitanutrics.com/fr/accueil/82-vitamagnesium-forte-105-comprimes-nut2340-35.html). Na naszej stronie są to 2 różne referencje. Nasz zespół naturalnie wysłał zamówione produkty. Ponadto, dostawa we Francji jest realizowana przez naszego partnera Colissimo, niestety nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie. Pozostajemy do Pani dyspozycji, Zespół Vitanutrics
N
Nelly V.
Ocena: 1 na 5
Zamówienie złożone 4 kwietnia, obciążone 6 kwietnia, do tej pory nie otrzymane...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Jednak jesteśmy zaskoczeni tą negatywną oceną. Po Państwa telefonie nasz zespół był bardzo reaktywny i od razu szukał rozwiązania Państwa niezadowolenia. Czy problem nie został rozwiązany? Jeśli napotkają Państwo inne problemy, prosimy o kontakt mailowy na adres info@vitanutrics lub telefonicznie pod numerem +33230321342 lub +3223347388. Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z poważaniem, Zespół Vitanutrics
M
Marie-Laure
Ocena: 3 na 5
Produkt jest dobry, ale rozpylacz cieknie i tracimy dużo produktu.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Przykro nam, że napotkała Pani problem z produktem. Przekazaliśmy tę informację do naszego działu jakości. Pozostajemy do Państwa dyspozycji, Zespół Vitanutrics
S
Sheela J.
Ocena: 3 na 5
Adres faktury był widoczny na zewnątrz pudełka, adres do innej dostawy, mimo że nie chciałem, aby adres faktury był widoczny na pudełku.
Opinia przetłumaczona
B
Bruno B.
Ocena: 1 na 5
Na reklamie na ich stronie wspomniano o 50% zniżce na vita immune. Z której nie skorzystałem podczas płatności. Wysłałem e-mail, aby wyjaśnić, ale do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi z ich strony. Obsługa posprzedażowa pozostawia wiele do życzenia, ale karta została obciążona. Co jeszcze dla Vitanutrics
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Panie, Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Przykro nam słyszeć, że miał Pan negatywne doświadczenie z nami. Jednak nasza obsługa klienta odpowiedziała Panu mailem 18 stycznia, przepraszając i zapewniając o zwrocie kwoty odpowiadającej 50% Pana zamówienia. Mamy nadzieję, że to zrekompensuje Pana negatywne wrażenia. Jesteśmy do Pana dyspozycji, Gergana I Obsługa klienta Vitanutrics
S
Sophie
Ocena: 1 na 5
Zamówiłem pudełko vitabiotics protect zawierające 30 kapsułek. W moim pudełku jest tylko jedna blistra z 15 kapsułkami... Mam nadzieję, że otrzymam pozostałe za darmo.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, przepraszamy, to oczywiście błąd. Mamy 2 formaty pudełek dla VITABIOTIC (30 i 15 kapsułek), mogła wystąpić mała pomyłka w przygotowaniu paczki. Nasz zespół podejmie niezbędne kroki, aby jutro wysłać Pani bezpłatnie drugie pudełko z 15 kapsułkami. Jesteśmy do Pani dyspozycji. Zespół Vitanutrics
I
Isabelle R.
Ocena: 1 na 5
Moja paczka została zgubiona przez Colissimo La Poste. Wysłałem do Państwa 2 wiadomości 14 i 21 października, aby poinformować o mojej sytuacji, a Państwo nadal nie odpowiedzieli. To nie pierwszy raz, kiedy zamawiam u Państwa, ale na pewno ostatni. Brak profesjonalizmu w Państwa obsłudze klienta. Wyśmiewacie się ze mnie, zostawiając mnie bez odpowiedzi. Znajdę lepszą ofertę gdzie indziej z lepszą obsługą klienta.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Przykro nam czytać, że Pani ostatnie doświadczenie z nami było negatywne. Niestety, nie ponosimy odpowiedzialności za działania Colissimo ani poczty. Jednak nasz zespół poinformował Panią, że zgodna i identyczna paczka została ponownie wysłana na nasz koszt. Mamy nadzieję, że to Panią usatysfakcjonuje. Z poważaniem, Zespół Vitanutrics
J
Jane
Ocena: 3 na 5
Niewielka poprawa w moich problemach trawiennych i jelitowych z Vitacide Optimal
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Dziękujemy za Pani opinię. Przykro nam słyszeć, że nasz produkt VITACIDE OPTIMAL nie spełnił w pełni Pani oczekiwań. Zwracamy jednak uwagę na główne wskazanie VITACIDE OPTIMAL. W rzeczy samej, ten produkt jest zalecany w celu ograniczenia refluksu kwasowego i kwasowości żołądkowej, więc będzie miał niewielką skuteczność w przypadku problemów trawiennych i jelitowych. Aby poprawić komfort trawienny, zalecamy raczej linię VITABIOTIC, a w szczególności VITABIOTIC CONFORT. Jesteśmy do Pani dyspozycji, Zespół Vitanutrics
M
Muse
Ocena: 1 na 5
Apteka wskazana w punkcie kliknij i odbierz na stronie nie oferuje już tej usługi od ponad roku, zostałem przyjęty raczej źle (zamawianie online nie wspiera aptek, produkt jest dostępny u nas i znacznie tańszy itd.). Krótko mówiąc, byłoby przydatne, aby zweryfikować punkty kliknij i odbierz oferowane na stronie oraz również przejrzeć ceny, aby były bardziej zbieżne z tymi oferowanymi w aptekach i online przez apteki (mój lekarz polecił mi stronę Vitanutrics bezpośrednio, więc zaufałem i nie podejrzewałem, że jest taka różnica w cenie, prawie 10€!).
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Dzień dobry Pani, Przykro nam słyszeć o tym bardzo negatywnym doświadczeniu. Chcemy jednak wyjaśnić kilka kwestii, aby mogła Pani zrozumieć powody tego złego doświadczenia. Apteka, w której zrealizowała Pani swoje zamówienie, została przejęta kilka miesięcy temu. Mieliśmy partnerstwo kliknij i odbierz z poprzednim właścicielem i nie zostaliśmy poinformowani o tej zmianie. W związku z tym nie mogliśmy dostosować tego punktu odbioru na naszej stronie (gdy tylko otrzymaliśmy tę informację, zrobiliśmy to). Jeśli chodzi o cenę, nie możemy narzucać naszych cen aptekom ani aptekom, które nas dystrybuują. Każdy dystrybutor ma prawo ustalać swoje ceny. Jesteśmy w pełni świadomi, że stanowi to niedociągnięcie. Jesteśmy małą firmą i rywalizowanie z takimi graczami jak apteki nie jest możliwe. Jeśli narzucimy nasze ceny, nie będziemy już dystrybuowani. Ponadto, wyjątkowa zniżka stosowana w aptece może być związana ze zmianą właściciela. Kupując bezpośrednio u nas, korzysta Pani z obsługi klienta, śledzenia przesyłki, -15% przy zakupie 3 identycznych produktów oraz najdalszych możliwych dat ważności. Rozumiemy, że cena może być przeszkodą. Dziękujemy za zaufanie i mamy nadzieję, że Pani następne doświadczenie będzie bardziej pozytywne. Jesteśmy do Pani dyspozycji, Zespół Vitanutrics
M
Matelarm
Ocena: 1 na 5
Vitranutrics nie odpowiada na zadane pytania.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Shop Vitanutrics
Cześć Panie, Dziękujemy za Twoją opinię i przepraszamy, że nie byłeś w pełni zadowolony z naszych produktów. Przepraszamy za naszą brak odpowiedzi, ale w Twojej wiadomości nie było pytania. Ponadto nie skorzystałeś z oferowanego sprayu do rąk, ponieważ akcja była ograniczona czasowo, a niestety złożyłeś zamówienie po tym terminie. Z powodu sprawiedliwości dla naszych klientów musimy ustalić limit dla naszych akcji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.