/10
★★★★★
na podstawie 698 opinie opublikowane
★★★★★
na podstawie 698 opinie opublikowane
Ostatnie negatywne opinie klientów
1
/5
★☆☆☆☆
-
Darío C.
Le
Opinie przetłumaczone
1
/5
★☆☆☆☆
Wciąż nie otrzymałem mojego zamówienia! Już jest 7 dni.
Patricia V.
Le
Opinie przetłumaczone
1
/5
★☆☆☆☆
-
Marilia C.
Le
Opinie przetłumaczone
1
/5
★☆☆☆☆
Bardzo źle, przeciętnie, fatalnie, nie zamierzam więcej kupować
Ana B.
Le
Opinie przetłumaczone
Odpowiedź od HOSTENATURA
Le
To druga recenzja dotycząca tego samego, powtarzamy odpowiedź: Dzień dobry; Czekaliśmy na recenzję po braku szacunku w noc sylwestrową. Pierwsze zamówienie, o którym wspominasz, miało miejsce we wrześniu 2024 roku, nie dostarczono go, ponieważ był to LOKALNY DZIEŃ ŚWIĘTY. W dni świąteczne firmy kurierskie nie dostarczają. Nasze zamówienie zostało wysłane poprawnie. To ostatnie zamówienie, o którym ponownie kłamiesz, zostało wysłane 26, ale wyraźnie wskazałem przez WhatsApp, abyśmy go nie wysyłali do poniedziałku 29/12, ponieważ NIE BYŁEM W DOMU i nie mogłem go odebrać. Zamówienie zostało wysłane 29 poprawnie przez Correos Express, jak chciałeś, chociaż moi koledzy już cię ostrzegli o problemach z Correos Express w Ciudad Real. Zamówienie, jak wynika z monitorowania, zostało wysłane i odebrane tego samego dnia 29, ale z powodu opóźnień, typowych dla tych dat, do DZISIAJ 31 nie zostało przekazane do dostawy. Ponownie kłamiesz, mówiąc, że nie jest w dostawie i że zgłosiłeś to do banku, przesyłka jest w dostawie od 9 rano, a twoja recenzja jest o 11:00.- Szczerze mówiąc, w ciągu 17 lat nigdy nie widzieliśmy osoby z tak małym brakiem manier i szacunku, że kolega, który cię obsługiwał, skończył z atakiem paniki z powodu twoich ataków, kłamstw, obelg i gróźb, a także, w noc sylwestrową, kiedy kolega rozmawiał z tobą przez 4 godziny, podczas gdy ty tylko groziłeś i obrażałeś. Te działania nie mogą zostać zignorowane. Pozdrawiam, i Szczęśliwego Nowego Roku.
1
/5
★☆☆☆☆
Butelka oleju dotarła otwarta, więc były resztki oleju w opakowaniu. Należy lepiej sprawdzić produkt przed wysyłką.
Ana G.
Le
Opinie przetłumaczone
Odpowiedź od HOSTENATURA
Le
Cześć Ana! Bardzo przepraszamy, że paczka dotarła z uszkodzeniami transportowymi. Zawsze staramy się chronić ją jak najlepiej, ale takie rzeczy mogą się zdarzyć. Kiedy takie sytuacje się zdarzają, proszę skontaktować się z nami, z przyjemnością wymienimy produkt, który dotarł uszkodzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość w celu wymiany, ponieważ nie mieliśmy żadnych informacji. Dziękuję!
1
/5
★☆☆☆☆
-
Almudena M.
Le
Opinie przetłumaczone
1
/5
★☆☆☆☆
-
Teresa C.
Le
Opinie przetłumaczone
Odpowiedź od HOSTENATURA
Le
Nie rozumiemy twojej oceny, kupiłeś tylko jeden produkt, został wysłany tego samego dnia, w którym go zamówiłeś (było już późno), a dostarczono go poprawnie wczoraj. Nie zgłosiłeś żadnych incydentów. Śledzenie pokazuje, że został dostarczony: https://www.cttexpress.com/localizador-de-envios/?sc=0033260006049700003617
1
/5
★☆☆☆☆
Opis produktów na stronie nie zgadza się z tym od producentów olejków. Ustaliliśmy, że odbiorą i zwrócą moje zamówienie, ale kurier nigdy nie przyszedł, a sklep nie odpowiada na mój e-mail.
Irene G.
Le
Opinie przetłumaczone
Odpowiedź od HOSTENATURA
Le
Dzień dobry; Rozmawialiśmy przez telefon. Zwykle zwroty realizowane są z odbiorem przez Correos Express, ale ponieważ nie miałem drukarki, aby wydrukować etykietę zwrotną, wyjątkowo zrobiliśmy odbiór z CTT Express, którzy z przyczyn niezależnych od nas NIE przyszli po to. E-mail, który wysłaliście w niedzielę wieczorem, rzeczywiście nie mieliśmy czasu, aby na niego odpowiedzieć. Poniedziałki są bardziej chaotyczne. Skontaktowaliśmy się z Państwem, aby zarządzać incydentem. Pozdrawiam i przepraszam.
1
/5
★☆☆☆☆
Produkt jest bardzo niskiej jakości
Antonio M.
Le
Opinie przetłumaczone
Odpowiedź od HOSTENATURA
Le
Przykro nam, że ten konkretny produkt Ci się nie spodobał, zawsze staramy się zapewnić najlepszą jakość we wszystkich naszych produktach, to pierwsza skarga, jaką mamy na ten produkt. Jeśli Ci się nie podoba, możesz go zwrócić bezpłatnie lub skontaktować się z nami, ponieważ nie mieliśmy żadnych informacji o zamówieniu ani incydencie. Pozdrawiam.