Selfpackaging wyróżnia się solidnym wykonaniem opakowań i kartonów, które klienci oceniają jako naprawdę dobrej jakości i łatwe do złożenia. Szybka dostawa i bezproblemowa obsługa tworzą pozytywne doświadczenie zakupowe, a obsługa online i telefoniczna często zaskakuje wysoką dostępnością i profesjonalnym podejściem. Klienci chwalą dokładne i estetyczne opakowania oraz dbałość o prezentację materiałów drukowanych, a także możliwość szybkich realizacji zamówień i dodatkowych próbek. Ogromne zadowolenie buduje także długotrwała renta relacji z klientem, widoczna w powtarzających się zamówieniach i poleceniach.
Strona jest dobrze zrobiona, funkcjonalna, ale mało precyzyjna, dobrze byłoby poinformować klienta o jakości i grubości używanych materiałów.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 12/09/2018
Koszty dostawy zbyt wysokie. Brak darmowej wysyłki dla niektórych produktów.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 10/09/2018
produkt bardzo dobry, ale dostawa przez UPS tragiczna
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 26/07/2018
Skandaliczne traktowanie mojego zamówienia.
Ostatnią chwilą informują mnie, że druk moich pudełek nie jest już możliwy, nie odpowiadają na moją prośbę o zwrot pieniędzy... muszę pilnie znaleźć rozwiązanie, katastrofa!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Aude,
Czekam na Twoje dane bankowe, aby przystąpić do zwrotu. Przepraszamy za niedogodności związane z Twoim zamówieniem.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 23/05/2018
opóźnienia i śledzenie oraz komunikacja okropna, brak poszanowania dla próśb ani pilności, ponadto dostawa ponownie z uszkodzeniami, mam zdjęcia na poparcie, więcej nie zaznaczone na dowodzie odbioru kuriera!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Jérôme,
Przykro mi słyszeć, że paczka została uszkodzona podczas dostawy. Zachęcam do kontaktu z nami na [email protected], aby znaleźć rozwiązanie Twojego problemu. Wiedz, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zamówienia były wysyłane w najlepszych warunkach i w możliwie najkrótszym czasie.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 18/06/2018
Pudełka przyjechały białe, podczas gdy zamówienie dotyczyło pudełek z nadrukiem!!!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Gracielo, przepraszamy za błąd popełniony podczas Twojego zamówienia. Jak wspomniano w naszej rozmowie telefonicznej w ostatnich dniach, wyślemy Ci zamówienie tak, jak je zamówiłaś. Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 15/06/2018
Zamówienia są zgodne z moją prośbą, ale nie otrzymałem zamówionego próbki, która została mi jednak naliczona powyżej 3€.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/05/2018
Cena jest atrakcyjna, ale koszt dostawy jest po prostu wygórowany, za tę cenę można by się spodziewać luksusowego opakowania, ale daleko od tego, zwykły karton, żadnych wzmocnień, i nic nie chroni zamówienia. Mój karton przyjechał całkowicie uszkodzony, miałem szczęście, że towar był w dobrym stanie. Więc usługa do poprawy lub obniżenia cen!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Witaj Rozenn, dziękuję za Twoją opinię na temat naszej oferty i dostawy. Staramy się zaoferować Ci usługę dostawy (UPS) w najlepszej cenie. Twój komentarz pomoże nam się poprawić. Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 16/05/2018
bardzo poważny
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 06/05/2018
Szybka i zgodna dostawa, ale nie udało mi się uzyskać zwrotu za jedno z moich zamówień, a niektóre części strony i maile nie są w moim języku.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 27/04/2018
Pudełka są bardzo dobre i zgodne z moim zamówieniem, ale etykiety miały być okrągłe, a są kwadratowe... szkoda
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Agathe,
Przykro mi z powodu niedogodności związanych z etykietami, czy możesz skontaktować się ze mną pod adresem [email protected], podając numer zamówienia?
Życzę miłego dnia.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 04/04/2018
Nie za bardzo solidne
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 23/04/2018
Bardzo rozczarowany tą stroną. Oczekiwany produkt nie jest taki, jak się spodziewano, a za dwa produkty za 3€ ledwie, 17€ dodatkowo za koszty dostawy!!! I z bardzo długim czasem dostawy! Naprawdę nie polecam!!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Claudia,
Rozumiem Twoje odczucia, jednak przyglądając się bliżej Twojemu rachunkowi, to w rzeczywistości 10€ kosztów wysyłki za Twoje zamówienie. Pracujemy w trybie just-in-time i żałujemy, że mieliśmy brak towaru dla tego produktu.
Aby się zrehabilitować, przyznamy Ci kod rabatowy, jeśli skontaktujesz się z nami pod adresem [email protected].
Czekam na Twoją odpowiedź.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 24/03/2018
Niestety nie mogę ocenić czegokolwiek, ponieważ nie otrzymałem mojego zamówienia.
Mimo wiadomości i telefonów nic nie mam.
UPS twierdzi, że zostawił moją paczkę w Urzędzie Gminy (naprawdę?? Z jakiego powodu??) Jednak Urząd Gminy w mojej wsi nic nie ma z prostej i dobrej przyczyny, że był wyjątkowo zamknięty, ponieważ personel był na szkoleniu. Zrobiłem zdjęcie na kartce na drzwiach.
Mam 200€ w niepewności i nie jestem zadowolony!!!!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Kare,
Otworzyłem dochodzenie w UPS, które zapewnia, że dostarczyło produkt, wchodząc na stronę Ups i wprowadzając numer śledzenia 1ZA5E5706868424250 możesz zobaczyć, że dostawa została zrealizowana.
Zachęcam cię do napisania do mnie na salut@selfpackaging, aby znaleźć rozwiązanie z przewoźnikiem UPS.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 30/03/2018
nie precyzujesz xl
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Audélie,
Na chwilę obecną oferujemy tylko rozmiar M, ponieważ odpowiada on standardowemu rozmiarowi butelki wina. Jednak nie jesteśmy zamknięci na pomysł oferowania innych rozmiarów w przyszłości.
Twoja uwaga zostanie przekazana naszemu działowi marketingu.
Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 12/02/2018
nie złożyłem zamówienia przez stronę
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 16/02/2018
Strona jest dobra, ale wybrałem referencję REF.: 2262, a otrzymałem REF.: 2213.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 12/02/2018
Cienkie i kruche pudełko, a obiecany prezent z zamówienia nie został dostarczony.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry, dziękuję za poświęcenie czasu na odpowiedź na naszą ankietę. Jeśli chodzi o zamówione pudełka, ich podstawy wykonane są z tektury mikrofalistej (grubej i odpornej), szczególnie używanej do wysyłek pocztowych, a ich pokrywki wykonane są z lekkiego papieru kartonowego, jak wskazano na stronie. Oferujemy możliwość zamówienia próbek przed złożeniem zamówienia, aby mieć przegląd efektu naszych pudełek. Jeśli chodzi o prezent, dobrze włączyliśmy darmowy plik na Walentynki do Twojego zamówienia. Wystarczyło go pobrać z Twojego konta i wydrukować, aby móc ozdobić swoje pudełka. Nie wahaj się skontaktować z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji. Z poważaniem.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 17/12/2017
Nie bardzo łatwa w użyciu i mało estetyczna (zbyt skomplikowana)
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 03/11/2017
Dobrze, ale były błędy już przy pierwszym zamówieniu.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 06/10/2017
Oczywiście, że całe zamówienie, ale nie zostałem powiadomiony o przybyciu produktu!
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/06/2017
Nie można korzystać z platformy do składania zapytań ofertowych.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 11/07/2017
Brak informacji dotyczących dostawy... Nawet nie zostałem poinformowany o przybyciu mojego zamówienia
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 09/07/2017
Strona w porządku
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 15/05/2017
brak e-maila z informacją o numerze paczki - brak informacji e-mailowej o postępie zamówienia, ani o dostępności paczki
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/05/2017
rozczarowana! wyjaśniam, przed zamówieniem kontaktuję się ze stroną, która zapewnia i potwierdza, że moja faktura nie będzie dołączona do paczki!!! ponieważ to jest PREZENT i cóż, uwierzcie... włożyli fakturę do paczki BRAWO dla nauczycieli, to po prostu niedopuszczalne!! ponadto dostawa opłacona ekspresowo, a dostarczona 4 dni później za 48€ to bardziej kradzież niż szybkość, więc nie polecam tej strony, która mimo ich potwierdzenia w ogóle nie spełnia życzeń tych klientów
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię. Przekażę Twoją recenzję do działu kontroli jakości, aby przeanalizować Twoją sprawę. Z poważaniem
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 17/05/2017
Bardzo złe doświadczenie
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Marion,
Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, jeśli miałeś złe doświadczenia z nami. Zawsze staramy się oferować najlepszą obsługę naszym klientom, ale czasami coś może pójść nie tak (najczęściej nie możemy tego kontrolować: przewoźnik, opóźnienia z powodu problemów pogodowych...) Będziemy bardziej niż szczęśliwi, aby Ci pomóc! Nie wahaj się wysłać nam e-maila na adres [email protected], a my przekażemy Twoją wiadomość do działu kontroli jakości. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 19/05/2017
Zamawiamy na stronie w języku francuskim, a dostawa pochodzi z Hiszpanii...
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Julie,
Dziękujemy za zakupy w SelfPackaging. Nasze pudełka pochodzą z Hiszpanii i wysyłamy na całym świecie ;) Nasza strona internetowa została przetłumaczona na francuski, włoski i angielski, a dla każdego kraju jest agent sprzedaży. Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 16/05/2017
Zły
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Cześć Didier,
Dziękujemy za Twoją opinię. Jeśli miałeś jakiekolwiek problemy z pudełkiem, prosimy o wysłanie e-maila na adres [email protected], a my będziemy bardziej niż szczęśliwi, aby Ci pomóc
Z poważaniem,
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 15/05/2017
Paczkę OK,
Miła uwaga,
Terminy OK, z tym że relacje z przewoźnikiem były bardzo trudne! 3 dni opóźnienia z powodu UPS... To drogo za ekspresową dostawę.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 20/04/2017
Produkty są zawsze dobrej jakości. Z drugiej strony, ogromna paczka była zbyt ciężka do podniesienia. Punkt odbioru nie był zadowolony, a z mojej strony musiałem znaleźć osobę z samochodem. Lepiej byłoby ją rozdzielić. Punkt odbioru poinformował mnie, że objętość i waga paczki nie były zgodne z przepisami.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 27/03/2017
brak prostszych produktów
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Florent,
Dziękujemy za zainteresowanie Selfpackaging!
Udostępniamy wszystkim filmy instruktażowe na naszej stronie dla każdego produktu (Kliknij na małą ikonę kamery u góry każdego zdjęcia), aby pomóc Ci w montażu Twoich pudełek. Mamy nadzieję, że to pomoże.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 28/03/2017
Terminy dotrzymane.
Jednak koszty wysyłki są zbyt wysokie za wysyłkę jednego prostego próbki.
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Aurélie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą!
Przykro nam jednak z powodu kosztów transportu, ale nasza firma ma siedzibę w Barcelonie, dlatego międzynarodowe koszty wysyłki są wyższe niż koszty wysyłki na terytorium francuskim.
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 19/03/2017
Rozmyte logo
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 09/02/2017
Doskonała obsługa ze strony Cécile, dostawa na czas. Małe przesunięcie ilustracji na pudełku, które nie było widoczne na BAT, szkoda. Ilustracja była skomplikowana, ale BAT był idealny.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 22/02/2017
Kilka opakowań było zagiętych, a prośby o próbki nie były w odpowiednim rozmiarze ani kolorze.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 27/12/2016
Strona nie pozwala dobrze edytować prezentacji graficznej, a zespół Selfpackaging w ogóle nie sprawdza wyrównania tekstu. Mam pudełka, w których tekst nie jest wyśrodkowany. Jakość pudełek jest dobra, więc daję 3 gwiazdki.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 24/12/2016
Nie zrozumiałem, dlaczego musiałem płacić za koszty dostawy, skoro moje zamówienie było powyżej 95 euro, w przeciwieństwie do wszystkiego, co pojawia się na waszej stronie, więc tak, rozczarowany.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 3 na 5
po zakupie 08/12/2016
Moje zamówienie zostało przypisane do innego klienta, zgłosiłem, opóźnienie, mogli mi zaoferować koszty wysyłki.
Opinia przetłumaczona
A
Acheteur Vérifié
Ocena: 1 na 5
po zakupie 05/12/2016
2 tygodnie na otrzymanie zamówienia to niedopuszczalne, wiedząc, że dostawa jest płatna!!!! Zamówione kartony bardzo złej jakości! Nie polecam tej strony!!! Znalazłem lepsze gdzie indziej i jeszcze tańsze!
Opinia przetłumaczona
Odpowiedź od Selfpackaging
Dzień dobry Pani, Rozumiem Pani rozczarowanie, ale niestety była Pani częścią pojedynczego zamówienia, które wymagało produktu chwilowo niedostępnego z powodu świąt. Co do jakości kartonu mikrofalowego, to najlepsza dostępna na rynku. Pozostaję do dyspozycji, aby o tym porozmawiać i oferuję -10% na Pani następne zamówienie, jeśli skontaktuje się Pani ze mną na [email protected]. Z poważaniem, Cécile
Używamy plików cookie w celach pomiaru oglądalności i poprawy doświadczeń użytkowników.